Károly Tóth on Thu, 7 Mar 2002 12:39:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] internetkunst ethnische minderheden Nederland

beste barbara,

sorry voor de vertraging.ik was gisteren heel erg bezig met de verkiezingen
te volgen.
ik woon in rotterdam, en zoals je het misschien weet leefbaar rotterdam met
pim  aan de leiding
de grootste partij in rotterdam is geworden.

<knip>
bron:
http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20020307/teksten/bin.fortuyn.rotterd
am.pvda.html

Fortuyn veroorzaakt aardverschuiving

Zijn partij Leefbaar Rotterdam kwam gisteren in één klap met 17 zetels in de
gemeenteraad.
De partij is daarmee direct de grootste fractie en vaagde de concurrentie in
een klap weg.

De PvdA bleef in Rotterdam steken op 11 zetels (was 15),
de VVD op 4 (was 9), het CDA op 5 (was 6) en de SP op 1 (was 4).
Ook GroenLinks, D66 en Stadspartij verloren. JOOP verdween uit de raad.
</knip>

vind je mijn reactie op een vraag naar "internetkunst ethnische minderheden
Nederland" nog steeds zo "TE", als eregisteren?
een derde van de rotterdammers heeft op de  LR programma gestemd. te
verstaan: hij zegt in feite: auslanders raus.
dit is helaas een harde feit een geen 'over reageren'.

De traditionele partijen begrijpen TOTAAL niet hoe zoiets uberhaupt kon
gebeuren. ik vind het nogal verontrustend.

bekij maar aub. deze link.
http://www.fundamenteel.info/
dit is ongeveer waar een groot deel van nederland op gaat stemmen bij de
landelijke verkiezingen.
rotterdam heeft een plek voor instabiele media, (V2). Nederland heeft een
instabiele Rotterdam. Europa krijgt een instabiele Nederland erbij.

vind je mij nog steeds elitair?

zero g artlab rotterdam
Károly Tóth
karoly.toth@xs4all.nl