Richard Reekers on Tue, 26 Mar 2002 23:19:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] gewetensnood bij gelinkte ketting e-mail (plus voorstel aan all)

ha Marja,

Ik ben het daar niet mee eens. Juist hier bij Nettime zijn
er veel geabonneerden die vanuit professie of visie een
sterke mening hebben over dit soort e-kettings. Als het ware
een morele aanvulling op de netiquette die iedere
rechtgeaarde Nettimer probeert na te leven. Ja toch?
Niettan?!;-)

Nieuwkomers binnen deze few-topic community zouden ook die
neutrale EXTRA mening ten aazien van e-kettingen moeten
kunnen krijgen. Nee, nu krijgen ze iedere keer op hun lazer.

En dan kunnen ze misschien het welkomstwoord (anno 1997!)
niet goed hebben gelezen, maar er zit hier Nettime-kennis
genoeg voor wat betreft die hoax-sites bijvoorbeeld, en nu
jouw excentrieke voorbeelden. Zoiets zie je verder niet meer
terug. Ja, of je moet op goed geluk de archieven induiken.
http://amsterdam.nettime.org/

Nee, je hebt niet gelijk. Nettime mag en kan wat mij betreft
best wat meer een e-community worden. En ga nou niet roepen
dat we al zat van dergelijke initiatieven hebben, zoals
NoPapers bijvoorbeeld ;-), DDS, of Fichat en voor mijn part
zo meteen ook de mijne NewDay.nl, want Van Heeswijk, jij,
ik, wij zitten óók hier; het kritische maar neutrale midden
vind ik.

Dus Menno mien jong, wat mij betreft trommel je de anderen
van het eerste uur bij elkaar en je zet het op. Mijn, onze,
steun heb je.

Marja, Menno , all,

Groet,

Richard