Lucas Evers on Mon, 1 Apr 2002 22:50:01 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Download Cinema <let me be your search engine> # 3, Melkweg, 3 april, 20:30 uur

A	A	N	K	O	N	D	I	G	I	N	G

[english version below]

DOWNLOAD CINEMA <Let me be your search engine> # 3

Woensdag 3 april, aanvang 20:30 uur, Melkweg Cinema

Vorige week besloot het Amsterdamse gerechtshof de peer to peer
uitwisseldienst ‘KaZaa’ niet te vervolgen. Maar die strijd zal blijven
woeden. Alsof alle ‘peers’ een stil antwoord willen geven: Het lijkt
erop dat alle Hotliners, hackers, Spoofers, Mac fanatici hun
harddisk nog eens goed gevuld hebben en Download Cinema
opnieuw een bijzondere selectie origineel werk te pakken heeft voor
op het grote doek van Melkweg Cinema. Download Cinema wordt
gepresenteerd door Dafna Levi; # 3 wordt deze keer ingeleid door
Marcel Brouns (ov).
www.downloadcinema.org

Melkweg
Lijnbaansgracht 234 A
1017 PH Amsterdam
020 5318181 reserveringen en info
www.melkweg.nl
melkweg@melkweg.nl

Toegang 4,50 / korting 3.50
Openingstijden kassa:
Ma t/m vr 13:00 - 17:00
Za & zo 16:00 - 18:00
Wo t/m zo vanaf 19:30

(Volgende Download Cinema in Melkweg op 1 mei en 5 juni. Breng
je eigen vondsten mee of stuur ze naar { HYPERLINK mailto:davka@dds.nl }davka@dds.nl)

A	N	N	O	U	N	C	E	M	E	N	T

DOWNLOAD CINEMA <Let me be your search engine> # 3

Wednesday April 3, start 20:30 hrs, Melkweg Cinema

Last week Dutch court seized legal action against swappingservice
KaZaa. Still, struggles like this will continue. Lot's we have
downloaded since. Apparently the Hotline community of Spoolers,
hackers, Apple Mac fanatics gave a silent answer to the Kazoo
case and filled their hard-discs with an extra load of original works…
... to view on the big screen join us on Wednesday 20:30 in
Melkweg Cinema.
This Download Cinema is presented by Dafna Levi, this time’s
guest will be Marcel Brouns.
www.downloadcinema.org

Melkweg
Lijnbaansgracht 234 A
1017 PH Amsterdam
020 5318181 reservations / info
www.melkweg.nl
melkweg@melkweg.nl

Entrance 4,50 / 3.50
Boxoffice opening hrs:
Mon to Fri 13:00 - 17:00
Sat & Sun 16:00 - 18:00
Wed to Sun from 19:30

(Next Download Cinema at Melkweg will be at May 1st and June
5th. You can also bring your own findings or send them to
{ HYPERLINK mailto:davka@dds.nl }davka@dds.nl)

De Balie
Kleine gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam