Ron Peperkamp on Mon, 8 Apr 2002 13:10:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] DMSAInfofilter: blij met een dode mus

> Klagen is een nuttig ding, maar iets doen is nog beter.
>
> Kan er iets gedaan worden om deze wanprestatie van het DMSA aan de kaak
> te stellen?

Misschien de kracht van het woord erop loslaten.
Voor de netheid: een keurig briefje aan de NOS redactie - even laten voelen
hoe zij zich (andermaal) een oor hebben laten aannaaien.
Voor de lol: een onstuimige 'boze consument' brief naar de Consumentenbond.
Voor meeste kans op resultaat: een E-mailtje naar een paar parlementsleden
(zelfregulering blah blah).

Ron Peperkamp
ron@peperkamp.nl