Richard Reekers on Tue, 23 Apr 2002 21:40:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Re: Nova: waar is de '98-memo van Kreemers?

Geachte Heer Vijn,

U heeft gelijk. Het staat er, maar niet op de
oorspronkelijke plek. Dat kan wel kloppen want u heeft alle
scans nu onder elkaar gezet. Op 1 pagina. Ik zal de link op
mijn eigen site aanpassen (daar stond ie dus).

Toch gaat het zoeken en deeplinken in en naar uw site niet
lekker. Het zal wel met die cold fusion-procedures hebben te
maken. En uw e-adres, ik neem het meteen van u aan, maar ik
kan het niet vinden. Zoals ik al zei, zo'n whizz ben ik ook
weer niet.

Op nettime-nl is overigens een aardige discussie aan de
gang, over het watchen van traditionele media. Wellicht
interessant. Watching the watchers...
http://amsterdam.nettime.org/Lists-Archives/nettime-nl-0204/threads.html

Groet,

Richard | NewDay.nl