Eveline Lubbers on Thu, 9 May 2002 13:16:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] [Fwd: [imc-nl] stukje in ravage over indymedia]

tja, voor 10.000 euro per dag voelde
Xs4all er niet zoveel voor om geintjes
uit te gaan halen...

Op het proces ging het wel degelijk over de inhoud,
ik denk dat de naam van de pagina's er zo nadrukkelijk
bijstond dat er geen misverstand over bestaat over
welke pagina's het gaat.
gr
eveline