Marius van Dam on Sun, 12 May 2002 13:13:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Re: Beste schrijvers...

> Ik kreeg trouwens nota bene uit Frankrijk een tekst toegestuurd van
> Adam Curry (ze kennen hem daar niet) die zich kwaad heeft gemaakt
> over het feit dat onze Pim onterecht overal in het buitenland als
> extreem-rechts werd neergezet. Beetje warrig geschreven overigens,
> maar het staat op http://davenet.userland.com/ onder 'The Big Lie'
> van 9 mei. Curry keert zich steeds meer af van televisie, dat is nu
> wel duidelijk.

Ik stuitte enkele dagen geleden ook al op dit monster van een 'artikel'.
Misschien interessant te melden dat curry hierin aangeeft dat hij zich
eventueel aan wil sluiten bij LPF om zo zijn ICT kennis beschikbaar te
stellen.
Toen Nederland nog een land was van gematigde politiek, niet zo lang
geleden, was het niet van iedereen duidelijk waar hij stond. Nu kan ik
steeds meer BN-ers op mijn zwarte lijst zetten. (figuurlijk dan hè!)
Dat geld trouwens ook in het dagelijks leven.

Marius