Richard Reekers on Wed, 15 May 2002 09:52:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Re: zwarte lijst bijhouden?

Je bent grappig. Als ik je zou mogen vragen: 'geef jij je
verklaring eens over dmopf*...' wat zou jij dan zeggen? Ik
ben serieus geinteresseerd en moet nog stemmen.

Richard
* de moord op Pim Fortuijn