Marius van Dam on Wed, 15 May 2002 21:28:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Groenlinks en SP

Dank voor de uitleg, Jaap, Paul en Maarten.

Laat ik direct mijn fout herstellen: 'informatie' moest natuurlijk
'formatie' zijn. Gevolg van het haastige typen van mijn berichtje, en
verwarring tussen de begrippen informateur en formateur. Zoals ik al zei: ik
kom net kijken in de politiek.

Met spanning wacht ik nu de uitslagen af.

Groet,

Marius