ReindeR Rustema on Thu, 16 May 2002 15:51:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] het buitenlands begrip van fortuyn

At 11:14 AM +0200 5/14/02, Theo @ cut.up.media wrote:
>buiten de Guardian en The Independent heb
>ik geen enkel buitenlands artikel gelezen waarin Fortuyn niet op gelijke
>voet met bijvoorbeeld Le Pen genoemd werd.

Vanmorgen werd het heel genuanceerd gebracht op radio France Inter.
Maar eerder hadden ze het nog wel over Pim in een adem met Le Pen.
Hoewel... dat waren geen journalisten maar intellectuelen die een
interpretatie van het fenomeen klaar hadden.

Het lijkt me erop dat hoe langer de berichtgeving in het buitenland
aanhoudt, hoe genuanceerder en precieser men wordt. Tja, ze moeten
toch ergens over berichten.

--
ReindeR