ReindeR Rustema on Sat, 18 May 2002 16:20:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Merel Mirage

At 2:08 PM +0200 5/18/02, Ine Poppe wrote:
>http://www.nrc.nl/cultuur/1021612407524.html
>
>Over de snoepmachine van Merel Mirage

Ik las het al in de krant (naar aanleiding van de foto ernaast) maar
op een gegeven moment stopte ik abrupt met lezen. Biologisch drop,
Merel is vegetarisch! Snel bladerde ik door...

Volstrekt irrelevant, ik weet het. Maar daar is internet voor.

Trouwens, ik las vandaag dat in Duitsland recent de grondwet iets
veranderd is. Dieren hebben daar nu evenveel rechten als mensen ofzo?
Klinkt heel eng! Wie heeft daar een originele mening over?

--
ReindeR