Koen Schoonekamp on Fri, 24 May 2002 11:15:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] schoolproject

Beste Alfred,

Hierbij mijn excuses voor mijn wat al te scherpe reaktie. Ik moet
toegeven dat de oproep van Daniel ook niet heel scherp is gesteld,
toch heb ik nog steeds de indruk dat niet gevraagd wordt naar
werk van kunstenaars maar naar tekst en uitleg. Mijn sneer was
echter niet nodig.
Ik heb inmiddels een aantal goeie suggesties op nettime-nl voorbij
zien komen, en als ik nu toch nog een keertje bezig ben wil ik
er nog eentje aan toevoegen en die is specifiek gericht op kunst
gemaakt voor het internet (netkunst). Op de site van kritika
Josephine Bosma vind je een heleboel artikelen over het onderwerp
netkunst, daarnaast zijn er ook veel interviews met netkunstenaars
te vinden. Wellicht uitermate van belang is haar zeer heldere tekst
"Netkunst in Nederland" met veel verwijzingen naar Nederlandse
netkunst projekten. De tekst is te vinden op:
http://laudanum.net/cgi-bin/media.cgi?action=display&id=1007667080

Koen Schoonekamp

ps de homepage van Josphine Bosma is http://laudanum.net/bosma/