Richard Reekers on Wed, 19 Jun 2002 17:55:01 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] meer vrouwen in (het voetlicht uit) de ICT-sector

Nettime,

Meer vrouwen in de ICT! Dat vindt Els Veltkamp, bestuurslid
Communicatie van Stichting i-Portal - de ICT-community van
Rotterdam.

www.i-portal.nl

Els is op zoek naar verhalen voor|door|over vrouwelijke
ICT-ondernemers. Voor in het i-portal e-zine, of op hun site
of zelfs tijdens de maandelijkse borrels. Zo'n 50 tot 150
(gratis) leden zijn gemiddeld per keer aanwezig. Schommeling
blijkt voetbal- en thema-afhankelijk.

Locatie: Westin-hotel, het hoge gebouw tegenover Rdam CS. Ga
eens kijken op de eerstvolgende borrel, zie de aankondiging
op hun site. Toegang is één visitekaartje en verder gratis.
Alle overige input onder dit thema is ook welkom. Hopelijk
hier bij Nettime.

Groet,

Richard

PS
amsterdam.nettime.org/Lists-Archives/nettime-nl-0206/msg00035.html
het lag niet aan mij. Het ligt nooit aan mij ;-)