Patrice Riemens on Thu, 20 Jun 2002 10:07:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] artikel over nl fortuynisme in het engels

On Thu, Jun 20, 2002 at 10:02:05AM +1000, geert lovink wrote:
> Beste nettime-nl,
>
> bedankt voor de tips. Ik heb zeven emails gekregen die allemaal waardevolle
> verwijzingen danwel artikelen bevatten. Nu is het op naar de volgende horde:
> uitvissen hoe een van de artikelen vertaald zou kunnen worden van het
> nederlands naar het engels. Mocht er zich iemand geroepen voelen, heel
> graag! Het artikel zal dan ook gepost worden op de internationale nettime
> lijst waar nu zo'n 3000 mensen op zitten.
>
> Groeten, Geert

Mooi zo, maar kunnen we ook weten welke artikelen zijn voorgesteld? (met
verwijzing naar waar ze te vinden zijn, dan wel een ExecSum...). De
volgende horde lijkt me nl te zijn *welke* artikel gekozen gaat worden, de
*tweede* horde is hoe die vertaald te krijgen - en dat allemaal voor 12
juli...

Open Process Rulez...

cheers,
patrice & Diiiino!