Menno Grootveld on Sat, 6 Jul 2002 22:51:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Nieuw listadmin-adres

Beste nettimers,

Zoals jullie wellicht al is opgevallen, is er sinds kort een nieuw
admin-adres van deze lijst (nttnladm@nettime.org).
Het betreft hier slechts een technische verandering. Ik ga gewoon door met
het beheer van nettime.nl en Michael van Eeden blijft mij daarin, indien
noodzakelijk, technisch ondersteunen.
De laatste tijd wordt er echter zoveel junkmail naar de lijst gestuurd, dat
mijn mailbox begon over te lopen van de berichtjes die het programma Mailman
automatisch naar mij stuurde als er post van niet-subscribers binnenkwam.
Bovendien ga ik binnenkort vier weken op vakantie en heb ik geen zin om
iedere dag tientallen van dat soort mededelingen via mijn GSM binnen te
halen (veel te duur ook!).
Een en ander houdt wel in, dat ook subscribers die de komende tijd via een
ander adres dan dat waarmee ze zich op nettime.nl hebben geabonneerd, mail
naar de lijst sturen, zullen merken dat die mail de lijst voorlopig niet of
slechts na langdurig oponthoud bereikt. Daarom hierbij een oproep:
als je deze zomer iets wilt posten, doe dat dan alsjeblieft vanaf het
oorspronkelijke subscriber-adres!
Verder wens ik iedereen een prettige en vooral zonnige vakantie toe.

Met veel groeten,

jullie lijstbeheerder,

Menno  Grootveld