Ronald van Raaij on Sat, 14 Sep 2002 14:43:01 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Fwd: Fw: Doorsturen aub, 't is een kleine moeite...

Ja precies!

En om aan te geven waar het probleem ligt, behalve via nettime, kreeg ik het
bewuste bericht ook nog van 2 andere mensen, en ik verwacht dat ik nog tot
een jaar na de actie dit bericht doorgestuurd krijg van (goedwillende en
goedbedoelende) vrienden en kennisen....
Het is namelijk ook zo gemakkelijk: forwardknop, je hele e-mail
adressenlijst selecteren, klik send, klaar, en je goede daad is weer voor
elkaar.....

(Ware het overigens niet dat ik allerlei mensen van wie ik virus en andere
hoaxes, voorbije acties etc. mails krijg er ogenblikkelijk op attendeer dat
ik dat niet op prijs stel, had ik er ongetwijfeld al 20 gehad)

Ronald