Menno Grootveld on Thu, 19 Sep 2002 12:37:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Hannah Belliot en haar 'culturelerepresentativiteit'

op 19-09-2002 12:18 schreef Gerard Drosterij op drosterij@fwb.eur.nl:

> Wat een misselijke, goedkope en stompzinnige retoriek. Over
> "overschreeuwen" gesproken...
>
> Gerard Drosterij

Dag Gerard,

Ik vind het wel leuk als mensen nogal uitgesproken op mijn 'retoriek'
('polemische stellingname' zou ik willen zeggen) reageren, maar kun je
misschien iets duidelijker maken waarom je dit 'misselijk', 'goedkoop' en
'stompzinnig' vindt?