Ron Peperkamp on Thu, 26 Sep 2002 23:21:01 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] RE: Nettime, lang verhaal; Op welk strand?

> Over die hulp gesproken ... kon niet vinden welk strand je
> bedoelde, of is dit langs de hele kust gaande?

Langs de hele Noord- en Zuidhollandse kust. Iedere dag, 24 uur per dag.
Geef middels het inschrijfformulier aan wanneer je beschikbaar bent en je
krijgt keurig een oproep voor een patrouille bij jou in de buurt.

> En dat uniform begrijp ik ook niet, je bedoelt trainingspak? ;-)

Tja, moet ik beeldtaal gaan uitleggen?

> Anyways, mooi verhaal verder - ken je b.t.w. de BBC documentaire
> 'The New Middle Ages' over het verdwijnen van centrale macht in de wereld
> na val van Berlin Wall

Er staat mij wel iets bij, maar kan mij geen details meer herinneren.
Heb je die toevallig op video?

   Ron Peperkamp
  ron@peperkamp.nl