DFM rtv Int on Sun, 13 Oct 2002 11:15:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] virus via nettime!

Reactie op Net-Time posting van: Marja Oosterman marja@abk.hro.nl

alhoewel mijn virus scanner niet reageert op de attached file vertoond
deze echter wel alle kenmerken van een virus; een zgn. document met
een opstartbare extensie. De file is dan ook geen .doc maar een .scr
(screensaver file). Ik heb er al diverse binnengehad, excact 50k groot.

Er is inderdaad een epidemie gaande (als ik ze al via nettime krijg:)

Please take care!
Daev