Karoly Toth on Tue, 12 Nov 2002 17:05:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] ZEROGLAB ROTTERDAM - WORDT NEDERLANDER MAAR STEEDS DOMMER?

zeroglab is an independent art-lab,
based in Rotterdam, The Netherlands.
It is run by Károly Tóth visual artist
and Veronika László ICT manager.
The lab is in an evolving process
of exchange with initiatives
of individuals and institutions,
based on mutual sympathy.
contact 0g artlab: Károly Tóth
website:  www.xs4all.nl/~are
e-mail:   mailto:karoly.toth@xs4all.nl
phone:    +31 (0)10 2400390

Beste nettimers,

ik heb een mail gekregen over de resultaat van een onderzoek, dat
nederlanders dommer zijn geworden.

hieronder de mail. weet iemand er meer over dit? er zat geen bronvermelding
in de mail.

wie? waar? wanneer?

<knip>
Cica :-)

Iemand heeft een onderzoek gedaan en promoveert op het volgende:

35% op de Nederlanders en 39% van de Vlamingen begrijpt niet
wat ie leest. Ze halen het niveau van de basisonderwijs niet.

Ze kunnen wel lezen maar ...

Schijnt iets te zijn om rekening mee te houden ...

Hoe komt het heb ik gemist .. er is vast wel iets hierover op Internet
te vinden.

grtjs,

</knip>

groeten uit rotterdam