ReindeR Rustema on Mon, 20 Jan 2003 11:22:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Postnieuwe politiek: beinvloed de gearriveerdenmet ECHTE thema's

At 10:49 +0100 20-01-2003, Richard Reekers wrote:
>Hier op Nettime-nl hebben wij de afgelopen maanden twee
>interessante politieke initiatieven voorbij zien komen:
>www.derdekamer.net en www.partijloos.nl. Was ReindeR, de
>eerste, al afgehaakt, de meerwaarde om via PartijLoos.nl
>meerdere partijen te kiezen vlakt in de huidige
>premierstrijd ook af.

Hoho, ik ben niet afgehaakt. Ik doe niet mee aan deze verkiezingen
omdat ik me niet heb kunnen registreren. Daarom hou ik me nu stil.

Ik kom na al het verkiezingsgeweld terug. Mijn Derde Kamer concept
blijft gewoon geldig. Ik ga proberen om het concept het bestaande
systeem in te loodsen ten koste van de bestaande politieke partijen.
Minstens ten koste van 1 partij, ik heb er al een op het oog.

mailto:subscribe@derdekamer.net om op de hoogte te blijven.

groet,

--
ReindeR