Moritz Ebinger on Mon, 20 Jan 2003 13:31:05 +0100 (CET)

[Nettime-nl] op de 22igste eerst stemmen & darnaa naar de fotoexpo

beste nettimer en  in mijn mailing voorkomende,
beste vriend, beste collega, beste relatie etc.

ik doe me aan een expo over toevallige/onbewuste/gevonden fotografie
70ig kunstenaars hebben dit soort foto's aangedragen voor een Cd-rom en een
expo.
zie meer onder http://www.iae.nl/users/jada

Jullie zullen dus daar te Eindhoven geen beelden of schilderijen of
tekeningen of geluiden uit mijn persoonlijke Oeuvre zien
(hiervoor bezoeken jullie me het best op het atelier) want de enige andere
expositie waar ik momenteel aan meedoe vind plaats in de Nationaal Art
Gallery of Senegal(het plaatselijke Stedelijk Museum).
Ik laat daar bewerkte Oorlogsfoto en Schilderijen uit de Casamance zien,
deze expo gaat reizen door 6 West-Afrikaanse landen

Mede gezien deze expositie op woensdag de 22igste januari opent en zeer
waarschijnlijk iedereen zeer benieuwd is hoe de verkiezingen zullen
uitkommen na de val van het Ploerten kabinet, wil ik hierbij de gelegenheid
benutten om de zwevende kiezer of de (in mijn ogen onbegrijpelijke)
thuisblijvende kiezer onder jullie overhalen om wel te gaan stemmen
(tenzij die iemand die van plan was om op de gevallen partijen CDA-VVD-LPF
te gaan stemmen)

Ik persoonlijk wens dat het er straks beter wordt.
Want voor mij (en toch ook voor jouw) is schoon water en schone lucht in een
aangename leefomgeving met o.a. solidariteit ten opzichte van de medemens,
waar die ook vandaan moge kommen, bijvoorbeeld een medicus uit Cuba en een
leraar uit Cambridge en een schrijver uit Irak als ook een beeldende
kunstenaar uit Zwitserland belangrijk.
Naast deze solidariteit wil ik zeer zeker niet betrokken worden in een
oorlog ter meerdere glorie van Busch en de olie industrie te America net
zomin als ik in een rechtssystem wil geloven naar Amerikaans voorbeeld met
minimumstraf en gevangenissen vol van zwarten.
Komt er nog bij dat het voor ons kunstenaars hier zeer belangrijk is dat we
in een Cultuur minnend en kunstgezind klimaat kunnen blijven doorwerken en
zo ook ons beentje, via ons werk kunnen bijdragen aan het bouwen van een
betere wereld.

Ik ga Groen-Links of SP stemmen.
Als jullie nu bijvoorbeeld ook op hun gaan stemmen of op D66, NCPN, Partij
van het Dier, PvdA, PvdT gaan stemmen kan ik er tevreden inkomen.

Maar bedenkt het advies van mijn 7 jarige zoon is:
of de kale (bedoelt die Jan Marijnissen mee) of Femke.

met vriendelijke groeten Moritz

P.S. de Adres van de expo is Witte Dame    Emmasingel 20 te Eindhoven
    tel o40 2961663 OPENING 22 januari 20uur op de tweede verdieping.
    (de uitslagen kunnen gevolgd worden)