Richard Reekers on Sun, 4 May 2003 19:09:57 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Petitiebeleid, Amina Lawal Petitie, 't stille Nettime

'timers,

Wat was het beleid ook alweer mbt petities? In elk geval heb
ik er net 1 gekregen die ik niet eerder voorbij heb zien
trekken. Een goede, want gecheckt.

Er komt de laatste tijd sowieso weinig voorbij trekken hier
op Nettime. Op de uitnodigingen en aankondigingen na dan.

Zijn we - net al ik - allemaal druk bezig met alle zeilen
aan het bijzetten?

Groet,

Richard

http://www.amnesty.nl/shariapetitie.shtml