paulv on Mon, 16 Jun 2003 20:27:18 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] De Eindsprint - Steun Amsterdams Initiatief a.s.donderdagavond - kom naar de Raad

De radio heeft ook nog een uitknop?

Het 'Amsterdams Initiatief' zoals beschreven op :
<http://www.amsterdamsinitiatief.nl/voorstel.asp>
Vindt ik trouwens wel een erg goed idee.

Menno Grootveld skrew:

---end quoted text---

--
If I ever opened a trampoline store, I don't think I'd call it Trampo-Land, because you might think it
was a store for tramps, which is not the inpression we are trying to convey with our store. On the