Menno Grootveld on Mon, 16 Jun 2003 21:11:59 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] De Eindsprint - Steun Amsterdams Initiatiefa.s. donderdagavond - kom naar de Raad

op 16-06-2003 20:27 schreef paulv op paulv@bikkel.org:

> De radio heeft ook nog een uitknop?

Ja, dat is waar, maar daar zet je al die schreeuwende reclameborden die de
nieuwe etherfrequenties van Noordzee, Yorin en Sky aankondigen niet mee uit.
Maar bovenal bedoel ik het natuurlijk 'symbolisch': als Radio 100, Patapoe
en al die andere vrije radio's het recht op voortbestaan wordt ontzegd, dan
maar helemaal geen etherradio meer.