Peter Luining on Mon, 13 Oct 2003 21:28:22 +0200 (CEST)

Re[2]: [Nettime-nl] dorkbotrotterdam || Mabel W. Smit

Monday, October 13, 2003, 8:53:06 PM, Richard wrote:

Richard> What the f... is een 'dorkbot'? En dan graag ff kort in het Nederlands zodat
Richard> ik vrijwel instant ken decide of ik het verder in het English moet read'en.

Een meeting van mensen die met electronica en software spelen en daar
onconvetionele dingen mee doen, zeg maar dat die meetings een gebied
bestrijken van nerdie electronische apparaten tot en met software kunst.
Artikel begint trouwens uitgebreide definitie.

Peter