geert lovink on Tue, 11 Nov 2003 02:05:14 +0100 (CET)

[Nettime-nl] stageplaatsen gezocht voor hva studenten interactive media

From: "Emilie Randoe" <e.randoe@interactievemedia.hva.nl>

In 2002 is de Hogeschool van Amsterdam gestart met de opleiding
InteractieveMedia. De opleiding besteedt veel aandacht aan de rol van
interactieve media in het publieke domein. De studenten worden opgeleid tot
Interactieve Media Professional, die in staat is

·       vanuit bedrijfsdoelstellingen ideëen voor interactieve media
toepassingen zelfstandig om in samenwerking met anderen uit te ontwikkelen
tot concepten.
·       de businesscase neer te zetten,
·       concepten te vertalen naar demodesign en prototypes
·       het ontwikkel en ontwerptraject adequaat aan te sturen.

De opleiding kent drie stromingen: business & organisatie, interactieve
ontwikkeling en interactieve communicatie. Een belangrijk deel van het
onderwijs verloopt via projecten, zodat de studenten al vroeg in hun
opleiding in contact komen met hun latere werkomgeving. Een brochure over
de opleiding is als bijlage bijgesloten

Voor onze tweede jaars zijn we op zoek naar projecten, die op 1
februari kunnen starten. Circa 20 studenten volgen een versneld traject,
zij zoeken per 1 februari een 'snuffelstage', die bijvoorkeur gecombineerd
kan worden met een project. Per november 2004 starten de derde jaars met
deze snuffelstage.

Graag nodig ik iedereen uit voor de voorlichtingsmiddag over de
mogelijkheden
voor stages en projecten op 13 november van 16.30 tot 18.00. De locatie is
Hogeschool van Amsterdam, Weesperzijde 190, amsterdam, lokaal D0.11. Een
routebeschrijving vind je op http://www.hva.nl/voorz/gebouwen.htm

In verband met de catering en de inrichting van de ruimte hoor ik graag of
er belangstelling is om deze bijeenkomst bij te wonen. Via email ben ik
bereikbaar op e.randoe@interactievemedia.hva.nl. Stuur hier ook een mailtje
naar toe als je wilt parkeren!

Met hartelijke groet,

Emilie Randoe

Directeur InteractieveMedia

----------------------------------------*-*---------------------------------
-----------
'The best way to predict the future, is to create it'
Hogeschool van Amsterdam
InteractieveMedia
Emilie Randoe
Directeur