Marja Oosterman on Tue, 18 Nov 2003 05:46:50 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] 'Wat zie ik, ben jij werkloos?'

At 18:24 17-11-2003, you wrote:
>On 11/17/2003 06:13 PM, MJ kindly wrote:
>

>Je kunt aangeven of je anoniem wilt blijven, zei het CWI in een
>reactie. Mij lijkt dat vrijwel iedereen dat verstaat als: 'mijn
>gegevens hoeven niet geanonimiseerd te worden als er een
>potentiële werkgever opduikt', en _niet_ als: 'flikkert u mijn
>gegevens, inclusief mijn telefoonnummer, maar op het web'.

Na een aantal steekproeven op een aantal beroepen, lijkt me dat er vrijwel
geen werkzoekende ontbreekt.
Bij commerciele vacaturesites heb je meer keuzevrijheid over welke gegevens
je wel of niet plaatst.

Vraag me af: wordt het woord uitkeringsgerechtigde nog wel gebruikt door
het CWI?

Marja