elout on Fri, 12 Dec 2003 20:30:27 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] CELL presents HOLE IN THE EARTH by Maki Ueda

Het liefst zie ik dit soort projecten wereldwijd, zo snel mogenlijk.

Maar ik wil ook de mensen wijzen op een soort gelijk project 'hole in
space' uit 1980 van Kit Galloway and Sherrie Rabinowitz
http://www.ecafe.com/getty/table.html

Als een nettime-nl 'niewkomer', ben ik bang dat deze Re:acties niet
gewaardeert zal worden, maar ik had zoiets van  mischien kan ik iets
toevoegen, met een url en een beetje (oud) 'new'-media geschiedenis.

Elout de Kok