Peter Luining on Fri, 20 Feb 2004 15:06:33 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Karin Spaink: Orkut spot met privacy en auteursrecht

Ha Elout,

elout> Volgende keer eerst even op netcraft.com kijken, om te weten wat voor OS
elout> er gebruikt wordt.
elout> http://uptime.netcraft.com/up/graph?site=www.orkut.com
elout> (Linux volgens hun)

Gelukkig hield ik een slag om de arm "wat ik begrepen heb", kwam het
ergens tegen toen ik begin deze week zat te googlen maar kan helaas
niet meer terugvinden. Zo zie je maar dat je ook niet weer alles moet
geloven wat je leest. Dank voor de correctie.

elout> Anyway, het artikel van Karin doet me goed,
elout> ik heb nog geen bonus-kaart, en nog steeds geen orkut-uitnodiging
elout> ontvangen.

Voor een AH bonus kaart hoef je tegenwoordig niet eens meer een
handtekening te zetten. Ik geloof (maar ben er niet helemaal zeker
van) dat AH niet het recht had om die persoonsgegevens te eisen.
Wat ik af en toe nog wel es doe is de kaart met mensen ruilen...

Peter