Alfred B. Broer on Fri, 20 Feb 2004 15:53:21 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Re: Nettime-nl Digest, Volume 11, Nummer 19

Peter Luining wrote:

"In verband hiermee wil ik hier ook nog even verwijzen naar
de onlangs opgerolde Nigeriaanse Spammaffia die met hun emails meer
dan een half miljard euro ophaalden, en waarvan de slachtoffers vnl
goed opgeleide managers en academici waren."

En waar zaten die Nigerianen, in de Bijlmermeer met z'n allen in een lege flat!
Shit en ik maar denken hoe komen die gasten aan mijn email adres helemaal
vanuit Nigeria?