Christine Karman on Sat, 21 Feb 2004 13:03:56 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Karin Spaink: Orkut spot met privacy en auteursrecht

At 13:22 02-20-04, Diana Ozon wrote:
>Geert, het lijkt wel of Orkut tot stilstand is gekomen sinds de grote
>vlucht in het begin. Misschien is de antilobby toch sterker dan de
>drang tot hipmoderniteit.

Orkut prikkelt de nieuwsgierigheid, dan wordt je enthousiast omdat je al je
oude vrienden weer 's ziet, en dan bedenk je dat Orkut geen nut heeft en
heel waarschijnlijk in de kortste keren weer wordt afgedankt. De eerste
orkutters zijn allang weer weg als de volgende groep mensen orkut ontdekt.
Net als bij Doors of Perception: de eerste was cool, de tweede was groot en
cool, maar zonder de interessantste mensen van DoP1, de derde was niet meer
de moeite waard.

Ik heb mij afgemeld, om de redenen die Karin in haar stuk vermeldt. Ik zal
voortaan beter de voorwaarden lezen als ik me ergens aanmeldt.

dagdag
Christine