Josephine Bosma on Tue, 24 Feb 2004 10:51:40 +0100 (CET)

Re[2]: [Nettime-nl] Orkut

RP> Dat laatste is zondermeer opmerkelijk! Het gerucht ben ik al vaker
RP> tegengekomen maar nergens heb ik het met concrete cijfers onderbouwd zien
RP> worden. Kan je ons hier iets meer over vertellen - of waar kunnen wij meer
RP> lezen?

Beetje laat, maar toch.. Voor mij is het totaal irrelevant of mensen
wel of niet rijk worden van het doorgeven van info over mij. Waar het
om gaat is dat ze ueberhaupt proberen dat te doen, wat gewoon een hoop
gelazer oplevert in de vorm van allereerst spam en ongewenste
telefonades, maar wie weet wat het nog meer oplevert uiteindelijk.

groet,

*