moritz ebinger on Fri, 27 Aug 2004 08:59:28 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Wat Na de vakantie doen met moritz

Beste jij,
in de beeldende kunst van Moritz Ebinger geïnteresseerde,
aanstaande Zaterdag de 28igste is het voorlopige laatste gastoptreden in
mijn expositie op de Deliplein 36c te Katendrecht te Rotterdam.
Zoals bekend (citaat uit Rotterdams Dagblad ........jawel daar heb je hem
weer, Moritz Ebinger..........)
heb ik de zomer door in de oude Dirty Diana Havenbar geëxposeerd. Voor deze
expo heb ik een podium gebouwd dwars door de ruimte waarop ik elke zaterdag
een andere Kunstenaar uitnodigde om te exposeren, naast het podium heb ik
verspiegelde tekeningen en een grote havenzicht tekening laten zien.
Het was voor de uitgenodigde kunstenaars en mij niet eenvoudig in deze
voormalige Antilliaanse Bar te exposeren, zeker ook niet doordat de Bar
enkele keren bestormd werd door Mob van buurtkinderen.
Nu voor de voorlopige afsluiting, heb ik i.s.w.m. Stichting ZET
http://www.zetfoundation.nl/logo.html
Gilbert van Drunen en Chris Baaten gevraagd om hun tekeningen te exposeren
en met hun popgroep "Uw Hond" op te treden.
De officiële openingstijden zijn 14uur tot 18uur, dit zijn de zelfde
openingstijden als de hoofdexpositie van ZET op de ander kant van de plein.
Eventueel loopt het uit tot in de late avond, gezien de andere programma¹s
op de plein zie:  http://www.deplayer.nl/zomercamp/index.htm

Op 3 september begint de expo Wunderkammer in het atelier van
Lisa Couwenbergh met nieuw werk van haar, dat mij goed bevalt, plus werken
van zeer veel bijzondere kunstenaars waaronder dit van Regula Maria Müller,
maar ook van bijvoorbeeld: Daan van Golden, Wim T. Schippers, John
Körmeling, Gabrielle van der Laak, Roy Villevoye, Mai van Oers, Olaf Mooy,
Klaas Kloosterboer, Marijke van Warmerdam en mee zelfs.

Deze expo is te vinden op 3 Hoog, Molenpad 11 te Amsterdam en is open op
vrijdag, zaterdag en zondag van 13uur tot 18uur en duurt een maand lang.

Met vriendelijke groeten Moritz Ebinger

P.S. We zouden nog altijd kunnen en moeten proberen tegengas te geven, op
alle mogelijke manieren, over wat ons aan bezuinigingen over de hoofd
hangen, Geen individuele subsidies meer voor kunstenaars! het sluiten van
diverse goede museums, kunstuitlenen, cbk's, theaters, academies door het
land door, inkrimpingen algemener art bij kunst en "bildung"!

P.P.S. Wil je tekening zien van mij klik even hier http://www.barreland.nl/
Of nu terug na de vakantie is het misschien leuk om naar de avonden te
luisteren van een jaar geleden waarin ik vertel over vakantie en kunst.
http://www.vpro.nl/programma/deavonden/afleveringen/12754125/

P.P.P.S. Regula exposeert vele nieuwe bewerkte foto's en papierceramieken
vanaf morgen in het AMC ziekenhuis.

Privé: we waren á familie in de Zwitserse bergen en kunnen jullie concrete
adviezen geven. Ik zou blij zijn over alle soorten adviezen over Radio
maken, omdat ik voor een Kunstopdracht hiermee ga werken. Ik laas twee
heerlijke boeken over de mannelijke midlife crisis.

& Inderdaad wie geen mails meer wenst van mij, kan dit kenbaar maken en met
een gemend sorry ga ik jouw verwijderen uit mijn elektronische kaartenbak,
weet je echter van vrinden of instellingen dat ze mijn mails wel zouden
willen mail dit s.v.p. even door.