Rob Schrama on Mon, 11 Oct 2004 12:04:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Fabiola voor Rijdende Rechter gedaagd

Fabiola voor Rijdende Rechter gedaagd

Gaarne deel ik mede, dat mijn conflict met levend kunstwerk Fabiola wordt
uitgezonden op televisie bij de Rijdende Rechter, op Donderdag 14 oktober om
21.55 uur bij de NCRV op Nederland 1.

Fabiola wordt in de uitzending veroordeeld tot het betalen van 100 Euro
boete, omdat hij mij opzettelijk heeft besmeurd met modder en poep. Dit
gebeurde tijdens een door mij georganiseerde vredeshappening  op 10 december
2003. Beelden van zijn daad zijn tijdens de uitzending te zien, evenals dat
Fabiola de Rijdende Rechter de bril van zijn neus afslaat!

De goedlopende nachttour Marie de la Nuit, die wij samen door het
uitgaansleven in Amsterdam uitvoerden, moest door Fabiola’s wangedrag
vroegtijdig worden gestaakt.

De door de Rijdende Rechter opgelegde boete, bestemd voor het ondersteunen
van vredesactiviteiten, moet Fabiola overigens nog steeds betalen.

Rob Schrama
vredeskunstenaar

Krom Boomssloot 16
1011 GW Amsterdam