Arthur Elsenaar on Thu, 21 Oct 2004 17:17:55 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Werkt er iemand aan Dirac - de BBC open sourcevideo codec??

Eric,

hebben jullie ook de video codec van xiph, de maker van OGG in jullie
overweging meegenomen? OGG vorbis is de open source en rechtenvrije
tegenhanger van het mp3 formaat. Zij hebben nu een video codec in
ontwikkeling. Kijk eens op http://www.theora.org/

Arthur