Geert Dekkers on Tue, 2 Nov 2004 20:46:05 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Re: Theo van Gogh vermoord

ON voorbedachte rade is het zeker niet -- maar deze luchthartigheid
juich (nou ja misschien is juichen wat misplaatst) wel toe -- de meeste
mensen die ik spreek zijn erg bang voor een escalatie van angst en
wantrouwen.

Bovendien wil ik kwijt dat ik me vanmorgen bijzonder heb geergerd aan
de opruiende, totaal misplaatste zgn berichtgeving op de populaire
radio -- ik geloof dat het 538 was -- waarin de beide heren nadat ze
zich van elke vooringenomenheid en speculatie hadden kwijtgescholden
even lekker alle mogelijke vooroordelen en speculaties aaneenregen --

Geert Dekkers