geert on Sat, 11 Dec 2004 18:51:16 +0100 (CET)

[Nettime-nl] spam of broodje aap?

Opletten op de wegen

Rij ik vandaag naar m'n werk, en ja hoor.... weer een agent met
lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km te hard, maar natuurlijk moest
ik stoppen. Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht
zien.

Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe
ging.

Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik. "En wat doet u dan voor werk?" wou
de agent weten.

"Ik ben penisverlenger." zei ik. "Een penisverlenger?" zei de agent
verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"

"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren en gereedschappen voor,
maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat
deze uitgerekt is tot ongeveer één meter tachtig."

"Één meter tachtig!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een
lul van één meter tachtig?!"

"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"

Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro Boete voor de belediging van
een ambtenaar in functie: 50 euro

De blik in z'n ogen: onbetaalbaar!