Leon Kuunders on Thu, 24 Feb 2005 21:01:09 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] openbare les van geert lovink, hva 24 februari 16.00

Geert dank je voor de interessante lezing.

Ik heb een opname gemaakt van de gehele 38 minuten en 30 seconden.
Daarin onder meer:

"Het is kortom de vraag hoe een heterogeen netwerk van talen, culturen en
belangen met het ene been in de maatschappij kan staan met alle conflicten
die daar spelen. En met het andere, eigenwijze been, in een andere wereld
kan stappen die zelf zal worden vormgegeven.
Ik pleit voor grensvervagend onderzoek en wil de geïnstitutionaliseerde
net-kritiek dan ook niet zien als een nieuwe wetenschapsdiscipline."

Downloaden kan vanaf
http://www.kuunders.info/media/principes-netwerk-cultuur.mp3

Groet,
--Leon.