Jos Horikx on Wed, 22 Jun 2005 12:35:05 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Google vindt vertrouwelijke web-informatie

http://www.computertotaal.nl/
>website computertotaal.nl>)

Is dat een trend aan het worden ofzo?

Mensen steken eerst een verhaaltje af (waar verder niks  mis
mee is, ook niet met het verhaaltje van keesstad), maar dan
geven ze een link die *niet* verwijst naar datgeen waar het
naar *moet* verwijzen.

Je komt dan altijd terecht op een vreselijk onoverzichtelijke
pagina (de reclamefolder van de Wehkamp is ermee vergeleken
een wonder van goede organisatie en design) en je raakt binnen
de kortste keren alle orientatie kwijt.

Ligt dit nou aan mij? word ik oud ofzo? raak ik de voeling
kwijt met het heden? ligt dit misschien aan de software en is
de oorspronkelijke bedoeling anders? of is dit gewoon lap-
zwanzerij die zoveel mogelijk bestreden dient te worden?

JH