Geert Lovink [c] on Thu, 8 Sep 2005 11:04:22 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Oog: Nu online [u]

From: nanette hoogslag <hoogslag@xs4all.nl>
Date: 7 September 2005 12:09:27 AM
To: OOG D <hoogslag@xs4all.nl>
Subject: Oog: Nu online

De afgelopen maanden heb ik in samenwerking met een klein redactieteam van
de’ Volkskrant Online’ gewerkt aan de ontwikkeling van ‘Oog’, een online
platform waar kunstenaars in beeld en/of geluid reageren op nieuws en
actualiteiten. Elke week zal Oog een ander werk van een andere kunstenaar
tonen. In een bijbehorend archief zal het werk daarna te zien blijven.

Deze week opent ‘Oog’ met het werk van Han Hoogerbrugge.
Zie ook http://www.volkskrant.com/oog/nieuwsbrief/

Graag wil ik je uitnodigen om te gaan kijken.
http://www.volkskrant.com/oog
Reacties op het getoonde werk en op de ontwikkeling van dit project zijn van
harte welkom

Groet
Nanette Hoogslag