aeh on Sat, 1 Oct 2005 18:31:09 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Mijn persoonlijke voorstelronde!

Beste leden,

Ik ben vrij nieuw op deze lijst.Ik was tot nu een 'lezer'.

Allereerst wil ik mijzelf kortom aan jullie voorstellen. Ik ben Annemarie
Henderson- afgelopen april afgestudeerd aan de UvA onder Geert Lovink-
voor een naatal vermoedelijk een bekende naam.

Ik was en ben een nog altijd leergierige studente/afgestudeerde en denk
erover te promoveren op mijn onderzoek op het raakvlak van kunst en nieuwe
media.

Ik onderzoek op welke wijze een individu zijn culturele identiteit
vormgeeft en op welke wijze vervolgens de onwikkeling van een cultureel
bewustzijn op gang kan worden gebracht in de tchnologische cultuur.

Vanaf volgende week zal ik al mijn artikelen, ideeen en projecten met
jullie via de lijst willen gaan delen.

Tot lezens.

Groeten