Richard Reekers on Fri, 16 Dec 2005 18:05:38 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Wanneer de markt spreekt... review The Corporation (Llink-tv)

Nettimers,

Momenteel loopt op de kleinste omroep met de grootste... de driedelige
veelgeroemde docu: The Corporation.

De documentairemakers, vrienden van andersglobalistenopinieleiders Klein &
Chomsky, laten geen spaan heel van 'het bedrijf' als instituut. Daarmee
halen ze eveneens het fenomeen 'de consument' naar beneden.

Ik ben fan van Noam Chomsky, alleen gaan hij en de zijnen - eigenlijk al
jaren - volledig voorbij aan communityvorming die vanuit iedere
zolderkamer en barn shed gestart kan worden; lang leve het internet.

Bedrijven maken de dienst uit, maar alleen als koning klant dat wil.

Ik nodig jullie uit kennis te nemen van een bespreking van The Corporation
vanuit een nabij toekomstig perspectief waarbij internet & cross
media-toepassingen de hoofdrol spelen:

http://www.etld.nl/thecorporation/

Wanneer de klant spreekt...

Richard Reekers