paul on Fri, 3 Mar 2006 01:08:58 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Re: Re: Klaar om te wenden ? bijeenkomst 31 maart

On 3 Mar, 2006, at 00:18, rini@paradigmshift.nl wrote:

Ter voorkoming dat nog meer mensen hun vragen op de verkeerde plaats gaan
stellen:

In de mail staat een info e-mailadres. Deze heb ik voor de duidelijkheid
bovenaan gecopypast. Daar kun je met al je vragen en opmerkingen terecht.

nou ja, als jij vind dat dit soort berichten op deze horen dan vind ik wel dat wij op deze lijst vragen mogen plaatsen....
/paul
--
www.voyantes.net/blog | skype: paulkeller | pgp-key: http:// www.noborder.org/keys/paul.asc