Paul Posthumus on Fri, 3 Mar 2006 10:18:18 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Re: Re: Klaar om te wenden ? bijeenkomst 31 maart

rini@paradigmshift.nl:

>Ter voorkoming dat nog meer mensen hun vragen op de verkeerde plaats gaan
>stellen:
>
>In de mail staat een info e-mailadres. Deze heb ik voor de duidelijkheid
>bovenaan gecopypast. Daar kun je met al je vragen en opmerkingen terecht.

Dat is geen antwoord. Als je iets (al dan niet cc) op nettime neerzet,
dan mag je een miniumum aan duidelijkheid verwachten. Geef nou even aan
waar het over gaat, al was het maar om te voorkomen dat je straks op je
info-adres tientallen mailtjes moet beantwoorden. Ook de site is vaag,
het komt nogal gratuit over. Natuurlijk moet altijd alles anders. Durf te
veranderen. Duh.

En dat terwijl de sprekers van een vrij zwaar kaliber zijn. Kortom, zou
je zo vriendelijk willen zijn om e.e.a. in een paar zinnen uit te leggen?

Paul