Geert Lovink on Wed, 20 Sep 2006 10:05:06 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] gezocht: webeditors voor schipholbrand campagne

+++ unieke buitenkans +++ vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan +++

van: jo@xs4all.nl (jo van der spek)

beste nettimers,

ik ben campaigner van het Solidariteitsfonds X-Y en heb zojuist de website
http://www.vertrokkengezichten.net in de lucht gebracht

het gaat om een (media) campagne tegen het vreemdelingenbeleid,
voor burgerrechten en ter herdenking van de Schipholbrand,
27 oktober

ik ben op zoek naar een tweetal web editors die snappen waar het over gaat
en snel en efficient kunnen instappen in een dynamische omgeving

de arbeidsomstandigheden zijn opwindend en stimulerend
de arbeidsvoorwaarden wat minder, ik heb ongeveer 400 euro voor een
maand web editten

daar hoort dus een flinke dosis vrijwillige, solidariteitsbijdrage bij

het gaat om het dagelijks updaten van nieuws, media, agenda en links
om het uitbouwen van de multi medialiteit en interactiviteiten
om het contextueel vertalen en verbinden met andere talen en culturen

kun jij iets doen in de zin van om je heen kijken of doorbrieven?

zijn er geschikte kandidaten? laat het weten!

donderdag verschijnt het Van Vollenhoven rapport en zaterdag begint de campagne

groet van
Jo van der Spek

campaigner Migratie & Globalisering
Solidariteitsfonds X-Y