nat muller on Wed, 18 Oct 2006 13:40:18 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] IdentifiXatie: een multimediale perfomance avond in Stadsschouwburg Amsterdam

************************************************************************ *****************
IdentifiXatie | een multimediale perfomance avond

Wanneer: zaterdag 28 oktober 20.15 uur
Waar: Stadsschouwburg Amsterdam, Leidseplein 26, Amsterdam
Kaarten: â 15,- / CJP e.d. â 12,50
Reserveren: 020-624 23 11 of http://www.ssba.nl/page.ocl?pageid=3&ev=28478

Kunsthal, performance space, meetingplace en balzaal: Stadsschouwburg Amsterdam is het allemaal op zaterdag 28 oktober. Onder het motto IdentifiXatie bezetten toonaangevende kunstenaars de schouwburg. Victorine Mueller & Kirsten Reese, Sia Kyriakakos, Anat Stainberg, Naferlovesyou en Kristina Andersen & Nota Heilmann en vele anderen dagen u uit uw identiteit te ontrafelen.Curator Nat Muller stelt het programma samen van verschillende live-art projecten, waar in de centrale vraag is: Who am I?

ÂBen ik wel wie ik denk dat ik ben? Waar stop ik en begint âde restâ? Wij nodigen u uit om uw identiteit te onderzoeken, door mee te gaan op reis langs eeninteractief programma metperformances, dans, spoken word, installaties en djâs. U duikt in een afwisselend geruststellende, confronterende, zalvende, bedachtzame wereld. East is east and west is west in the end:in de spetterende audiovisuele cut-up van Serhat KÃksal waarin popular art and touristik art uit oost en west in de blender gaan. En u op de dansvloer!

ÂIdentifiXatie komt tot stand met medewerking van Victorine Mueller en Kirsten Reese (CH/D) | Quiver, Sia Kyriakakos (GR) | All Coffee, Anat Stainberg (IL) | The Dotting, Kristina Andersen en Nora Heilmann (NL/DK/DE) | Double Eye, De Organisatie (NL), David Middendorp (NL) | Kruimeldief ,Naferlovesyou (NL) | Brattaging, Dejan KaludjeroviÄ (AT/RS) | Europoly, 2/5 BZ (TR) | NO Exotic , NO Ethnic Market, O.Boogie (NL), Space (NL) | The Place Where We Belong & Alter Ego, videoprogramma [uni]formed identities met Corine StÃbi (DE/CH) | Working Girl, Nurit Sharett (IL) | Identityâ, Sharif Waked (PS) | Chic Point: Fashion for Israeli Checkpoints, Shahram Entekhabi (IR/DE) | Islamic Star, Itamar Gilboa (IL/NL) | want to be Green, Coco Fusco (CU/US) | Els Segadors.

Volledig Programma: http://www.leidsepleintheaters.nl/identifixatie.html Meer Info: http://www.leidsepleintheaters.nl/transito.html

----
IdentifiXatie wordt mogelijk gemaakt door: Mondriaan Stichting, Stimuleringsfonds voor Beeldende Kunst, Vormgeving en Cultureel Erfgoed en European Cultural Foundation.