Kees Stad on Thu, 2 Nov 2006 12:56:31 +0100 (CET)

[Nettime-nl] stemadvies

Ik stem dit jaar weer gewoon Barbapapa ("omdat de rek er nog niet uit is!")
http://www.xs4all.nl/~todeboon/columns/barbapappa.html

In Rotterdam wordt een enorme overwinning verwacht voor de VP:
http://www.vrijpartij.nu/index.php

Als ze onverhoopt toch met een stemcomputer aan komen zetten, zal die helaas ter plekke
uit elkaar gehaald moeten worden om te kijken of er niet een fraude-dinges ingestopt is (hoe
zien die er eigenlijk uit?)

nog een kees