Richard Reekers on Thu, 14 Dec 2006 11:45:37 +0100 (CET)

campagne ? Re: [Nettime-nl] Re: algemeen dump e-adres (registratie)

Beste Ruud et all,

Dit is nou informatie waar we echt wat aan hebben. Bedankt man!

Maarrr... hoe komt het dat ik - toch wel een heavy e-user - hier niets van
weet?

Is het geen idee om met alle cleane providers en sponsors bijvoorbeeld een
(e-)campagne te starten tot en met TV aan toe om zo spam te lijf te gaan.
Ik weet zeker dat daar door figuren zoals ik gehoor aan wordt gegeven.

Groet,

Richard

NB - overbodig.org bestaat niet, maar idd: eventuele toekomstige
postmasters zullen het adres "nietnodig" echt moeten blokken.