Richard Reekers on Wed, 6 Jun 2007 12:55:35 +0200 (CEST)

Joox.net | Re: [Nettime-nl] Ook/zelfs ik ben dé persoon van 2006 (Time) | e-debatstarter

Iemand las online onderstaand bericht en mailde mij 'de toekomst van het
internet': http://joox.net/

Online films kijken, streaming, niks registreren of wat dan ook. Bouw er
programmeringen omheen, misschien met webcamomroepsters die hun selecties
geven, en commerciele tv-zenders hebben het nakijken.

Richard